Page 3 - feber 2016
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Feber lets children play
at being adults; in their own
imaginary worlds they get to drive, have
a house or go camping in their 4x4.Feber helps
children discover the world around them, encouraging
communication and relationship skills. The wide offer of houses,
battery ride ons, ride ons, trikes and outdoor toys in this range is proof
of this. This most international of Famosa’s product ranges rests on
four main pillars: continual innovation, great attention to design,
safety and comfort, all of which go hand in hand with children
as they grow; this range can be amplified, and is
a high quality product with excellent after
salescustomer service.
Con Feber los niños juegan a Objective
ser mayores, creando su mundo
imaginario, en él pueden conducir, Keep the leading
tener una casa o irse de acampada con su position through the
4x4. Feber les ayuda a descubrir el mundo que les rodea, a collections and through
comunicarse y relacionarse. Su extensa gama de casas, vehículos a marketing campaigns .
batería, correpasillos, triciclos y juguetes de jardín son prueba de ello.
Cuatro son los pilares de la marca más internacional de Famosa: la
innovación continua, con gran atención al diseño, la seguridad,
la confortabilidad -que acompaña al niño en el
crecimiento- y la calidad tanto en producto,
como en servicio post venta.
Objetivo
Mantener el liderazgo
en todas las categorías a
través de las colecciones
y de las acciones de
marketing.
www.feber.com